sobota , 23 październik 2021
Polecamy
Strona główna » Własny biznes » Ubezpieczenie biura wynajmowanego mieszkania na potrzeby działalności
Ubezpieczenie biura wynajmowanego mieszkania na potrzeby działalności

Ubezpieczenie biura wynajmowanego mieszkania na potrzeby działalności

Przestrzeń wynajęta do prowadzenia działalności gospodarczej to wyjątkowo ważna inwestycja w przypadku absolutnie każdej firmy. Dzisiaj już nikt nie wątpi w to, że zdecydowana większość firm odnoszących sukces posiada własny punkt, w którym można załatwić wszystkie sprawy organizacyjne.

W dobie coworkingu w dużych miastach przybywa także miejsc, w których z powodzeniem na krótki okres – np. jednego miesiąca – wynająć można małą przestrzeń biurową, z półkami na akta, biurkiem i podłączeniem dla komputera oraz linią telefoniczną. W ten sposób osoby dopiero początkujące, mające raczkujący pomysł na biznes lub minimalne fundusze na start, mogą zrealizować marzenie o posiadaniu własnego biura bez jednoczesnego brania na siebie wszystkich ryzyk i obowiązków związanych z posiadaniem całkowicie własnego lub wynajmowanego biura. W przypadku coworkingu nawet takie koszty jak ubezpieczenie przestrzeni biurowej są minimalizowane, ponieważ pokrywa je w całości właściciel takiego biurowca, nie zaś jego pojedynczy najemcy. Ci partycypują oczywiście w kosztach organizacji i utrzymania takiej inwestycji, ale poprzez zdecydowanie mniejsze i łatwiejsze do zniesienia opłaty miesięczne.

Jeśli jednak firma planuje zainwestować we własne biuro z prawdziwego zdarzenia, warto pamiętać o kilku podstawowych aspektach. Pierwszym jest bez wątpienia lokalizacja, która ma znaczenie zarówno z handlowego i marketingowego punktu widzenia, jak i wpływa bardzo wyraźnie na koszty utrzymania lokalu. Tańsze do nabycia pomieszczenia biurowe często zlokalizowane są w starym budownictwie, gdzie mimo niższych kosztów podnajmu, właściciel czy najemca musi brać także pod uwagę wyższe koszty eksploatacji, ogrzewania czy ewentualnych napraw w przyszłości.

Nowoczesne przestrzenie biurowe przeważnie posiadają wszystkie standardowe i nowoczesne media oraz możliwości konfigurowania swojego biura, przy znacznie wyższych kosztach wynajmu. Warto także przy szacowaniu swoich miesięcznych kosztów prowadzenia działalności wliczyć także dodatkowe ubezpieczenie (więcej o ubezpieczeniach nieruchomości: http://safetyhome.pl/), które obowiązkowo wykupić powinna każda, nawet jednoosobowa firma. Ubezpieczyciele na rynku są dzisiaj bardzo elastyczni i dzięki temu możliwe jest ubezpieczenie się na niemal każdą ewentualność – począwszy od najbardziej prozaicznych jak włamanie czy zalanie albo pożar, na bardziej szczegółowych, jak utrata cyfrowych danych. Zakres ubezpieczenia oraz jego wysokość, powinny być negocjowane wytrwale, gdyż firmy ubezpieczeniowe zawsze posiadają dość duży margines na ewentualne zmiany w kontraktach i polisach – zwłaszcza tych firmowych.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Oznaczone pola są wymagane. *

*

Scroll To Top